RochOs

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av rochos - 9 mars 2013 10:20

Det blev lite dött här inne, motivationen tappade jag någonstans och än har jag inte lyckats hitta den.

Blev lite less på kylan som kom tillbaka   


Men grabbarna har fått röra på sig men med det underlag som det har varit så blir det inte direkt något tempo, mest skrittarbete och det känns som om man kan det liksom.

Till ridhuset har vi varit till och då fick R jobba i alla gångarter och jag vet inte, han kändes så där igen och igår tänkte jag att han skulle få jobba med cavaletti men när jag värmde upp honom så tyckte jag att han rörde sig så stelt med bakbena. Så vi skippade cavalettin för säkerhets skull.

Tänkte att jag ska rida ut en sväng med honom idag och förhoppningsvis så är det hyfsat underlag då och jag kan då känna efter hur han känns och är det något, så blir det ju ändå vila lite mer än veckas vila eftersom jag åker iväg på tisdag morgon och är borta en vecka. Kvarstår känslan att det är något när jag kommer hem så får det bli hältutredning!


 

Ovido - Quiz & Flashcards