RochOs

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av rochos - 7 oktober 2012 19:50

Nu börjar jag på allvar fundera om jag verkligen ska forsätta ha häst eller i fall rida.

Rulle kändes totalt matt idag, fick knappt fram honom idag även om han fick ta ett par korta galopper så tände han inte till som igår. På tisdag har han tandkoll och jag får kolla med vetten om råd. Skulle förvåna mig ett dugg om han har börjat känna av sina knän igen...

Sen ska jag rida Oskar, tar in honom från hagen och borsta och pysslar om honom. När jag kommer till fötterna så vad beskådar jag.. JO han har dragit av sig vänster fram igen   . Har letat som tok i hagen efter skon men den är gömd tills vidare. Hade hoppats på att kunna spika fast den utan att behöva ringa ut hovis men det är bara att bita i det sura äpplet.

Så åter igen, skit också   


Har fotat lite nya bilder i hagen, ja jag vet att somliga tycker att det är tråkigt med hagbilder.. haha.. men bättre än inga alls   

Men dem får ni se en annan dag, glömde kameran nere i stallet och jag orkar bara inte gå ner igen.

Ovido - Quiz & Flashcards