RochOs

Alla inlägg under oktober 2012

Av rochos - 1 oktober 2012 22:24

Jag vet att det har varit dåligt med bloggande på sista tiden men min energi och motivation är just nu på semester eller nåt.. Måste bara hitta dem båda igen   


Men Rulle mår bra och han är feberfri och i lördags var han och jag på en tur med mycket skritt och lite jogg. Han kändes ok men jag saknade hans pigghet som han fick när jag halvklippte honom. Så efter ridturen så åkte resten av kostymen av.

Hade tänkt att rida igår med men Steffe och jag åkte iväg på en shoppingrunda och handlade nya lampor till stallet och lite annat smått och gott, sen var den dagen slut.

Idag fick Oskar på sig nya skor och för första gången i mitt hästägarliv så fick jag lämna hovis med häst innan hon var klar för jag var tvungen att åka till tandläkaren. Det är emot mina principer att lämna hovis kvar med häst och definitivt att inte ens vara på plats när hovis kommer för att sko. Det har hänt mig en gång att jag inte har kunnat vara på plats och det var när Oskar hade tappsko och jag var på semester. Då ryckte Jessica in som stand in för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards