RochOs

Alla inlägg den 17 november 2012

Av rochos - 17 november 2012 23:02

Japp vi vågade oss ut i skogen, det var inte så farligt men visst, blött är det. R var inte direkt överförtjust i min idé att traska i skogen och att O skulle med på släp gjorde inte saken bättre men han skötte sig hyfsat bra. När vi kom ner till ängen med alla diken så fick R ett ryck och tog ett skutt över den första och O var inte sen att hänga på. Sen skuttade O över alla diken medans R gjorde som han brukar, stora kliv över tills vi kom till den sista diket för då tog han ett skutt igen och efter det så flög fan i båda två. Båda började busa, R gjorde något skumt bakutspark och O hoppade jämfota. Tur att jag var med där som kunde styra upp det hela   

När vi hade tagit varvet runt så blev det ett till, jag kunde verkligen känna R’s besvikelse när vi inte vek av hemåt utan fortsatte framåt. Båda blev rejält svettiga och när vi kom hem så fick O duscha rumpa och svans. Han har varit lös i magen så bakdelen behövde en uppfräschning och R hamnade under klippmaskinens klor senare på kvällen. Har ännu inte bestämt mig för hur jag ska göra med O, klippa hals och bog eller låta bli helt och hållet... hmmm...

Tyvärr blir det ingen bild med idag som tänkt.. internet strular som bara den   

Ovido - Quiz & Flashcards