RochOs

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av rochos - 6 februari 2014 18:53

Jag är helt säker på att jag hade skrivit ett blogginlägg om Sjefen och hans tappsko men jag måste ha drömt om det för den finns ju uppenbarligen inte.

Nå Sjefen har tappsko och därför har jag tagit det lite soft med honom så han inte blir ömfotad eller trasar sönder hoven med det underlag som det är nu.

I måndags blev Oskar och Sjefen vaccinerade så de 2 har fått ta det lugnt pga det också.


Rulle kom ut en sväng igår och vi fick trevligt sällskap. Tror faktiskt att Rulle blev glad över det fina damsällskapet han fick för han dansade fram i skritten och kändes pigg och glad. Oskar är väl inte alla gånger så kul sällskap att ha medsläpandes antar jag .. hehe.



En bild på en trio som smaskar en



 


Ovido - Quiz & Flashcards