RochOs

Alla inlägg den 15 december 2011

Av rochos - 15 december 2011 20:42

Så har jag varit duktig och ridit Rulle både igår och idag bara det att det blev ingen uppdatering i bloggen igår.

Igår red jag 2 varv i skogen och tog faktiskt med Oskar på släp vilket gick som vanligt hur bra som helst. Lite trött blev han när vi kom till långa uppförsbacken men vi tog det i hans tempo och faktiskt så surade Rulle inte till vid alla småhalter.


Idag så hade jag riddate med Barbro och vi skrittade Espestavägen en bit. Det småregnade lite innan jag kom iväg så försäkerhets skull så hade jag på mig regnbyxor. Om det blir nu som jag har tänkt mig med Rulles ridning så ska jag nästa vecka börja jobba honom lite mer i skritten, nu har vi bara ridit helt kravlöst men med lite tempo. Nu får Rulles sötebrödsdagar vara över   


De senaste dagarna har det varit lite hösilage kvar i häcken/höpåsarna så jag ska faktiskt minska ner lite. Det verkar som de har insett att maten faktiskt räcker och man behöver inte stå där och äta tills det är slut.

Ovido - Quiz & Flashcards