RochOs

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av rochos - 11 februari 2013 12:22

En fågel med konstnärliga talanger, han har "ritat" en fisk   


 

Av rochos - 11 februari 2013 12:16

Så nu har även jag åkt på en medicinkur. Fick nog av den envisa förkylning som jag har haft sen början av December och jag är en sån som inte springer till doktorn i onödan utan jag försöker att kurera mig själv först och främst men nu fick jag ta mig i kragen och göra ett besök.


Helgen swischade förbi i rasande fart, har varit assisterande vid shopping och hagbygge. Vi for till Börjes för att handla hagmaterial och jag skulle själv inte ha något men nog hamnade ett och annat i shoppingvagnen ändå. Bl a en betesreducerare till R, bra att ha en hemma ifall att.

Men igår blev det en tur med båda grabbarna, O fick hänga med på släp och så tog vi 2 varv i skogen vilket räckte rätt bra eftersom de fick trampa upp stigen på nytt.

Själv fick jag spel på ett litet träd som har retat gallfeber på mig sen snön kom. Så efter ridturen så traskade jag ut skogs och sågade ner den. Den har halvlegat ner över stigen och precis så att jag kommer under den men igår så var det knappt att jag kom under den.

I vanliga fall så skiter jag i om jag måste tråckla och ha mig när jag rider skogen men när man har en häst på släp så måste det vara lite smidigt. Det går inte att backa och ha sig hur som helst bland träden och sen få häst nr 2 att hajja budskapet om att även han ska kanske backa, funkar inte alls. När jag ändå var i farten så snyggade jag till lite till längs stigen.


 

Ovido - Quiz & Flashcards