RochOs

Alla inlägg den 15 november 2011

Av rochos - 15 november 2011 20:30

Igår insåg jag att jag skulle behöva shoppa på mig mera schabrak till Rulle, han har bara 2 st. upptäckte jag. Den ena är superslitet och så nött och fransig i kanterna och sen har jag ett nytt som måste hamna i tvättmaskinen. Jag har ett par stycken till men de är för små för Rulles sadel märkte jag igår när jag skulle byta. Så just nu så använder jag det superslitna schabraket .. men nu när man rider i mörkret så är det ingen som ser den   


Rulle och jag tog en sväng i skogen och traskade runt där lite och sen på vägen hem avslutade vi att rida mot Wallander och travade lite. Rulles kondis är så långt nere på botten den kan komma, när vi kom till stallet såg han lite sliten ut. Nu var han i alla fall inte svettig vilket han förmodligen skulle ha varit om pälsen hade varit kvar.

Ovido - Quiz & Flashcards