RochOs

Alla inlägg den 24 november 2011

Av rochos - 24 november 2011 22:17

Läste i UNT i förmiddags om att ovanligt många hästar har dött den här hösten av kolik och tarmvred men självklart så hittar jag inte artikeln nu när jag letar efter den. Men det står om det även det i ATL.


Att det är en varm höst kan min rabatt intyga och en blomkruka som jag inte har hunnit tömma än. I den har hänglobelian börjat blomma igen och i rabatten blommar Rudbeckia. Visst att det är en höstblomma men i vanliga fall så har den blommat färdigt för länge sen.


  


 

Hade tänkt att rida idag.. faktiskt! Men eftersom det är torsdag idag så betyder det att Marcus och Michael skulle på träningen. Steffe skulle bli sen och då är det bara jag som är kvar för att hämta Matthias och hans klasskamrat Gustav som bor hos oss när de är ute på praktik. Men inte sjutton behövde jag hämta dem.. Kusinen Jesper som fick sitt körkort i måndags fixade den biten.. synd att man inte visste om det bara.

Jessica var ut till Oskar och hon fick äran att ta första skrittpasset med honom.

Ovido - Quiz & Flashcards