RochOs

Alla inlägg den 16 november 2011

Av rochos - 16 november 2011 18:45

Känner bara för att sjunka långt nere i soffan och titta på Bonde söker fru och sen direkt efter det hoppa över till Greys Anatomy ... så ingen ridning idag. Just nu står mina prinsar i sina boxar och väntar på att få sin enormt stora ranson kvällsmat och sen få komma ut igen. Allt är redan förberett med kvällshö och faktiskt även frukosthöet som jag la in småhäckarna. Så i morgon får de gå in i lunchhagen igen.


När jag stod och lagade middagen idag så spelade jag wordfeud medan jag väntade på att en gräddsås skulle börja koka upp.. och visst gjorde den det, med besked.. tror att hälften av såsen hamnade på spisen och lite på golvet. Bara ett tips.. spela inte wordfeud och koka egen gräddsås!

Ovido - Quiz & Flashcards