RochOs

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av rochos - 5 maj 2012 09:41

Igår var hovisen ut och Rulle skötte sig exemplariskt!... med hjälp av hö   . Han är tyvärr ganska så tjafsig med sina framfossingar och dra dem blixtsnabbt åt sig när man minst anar det. Sån har han alltid varit men det är mycket bättre nu än när jag köpte honom för då var han urjobbig och kunde lätta lite fram för att komma undan.

Oskar blev som tänkt, utan skor och jag fick jobba med att dra bort en sko sen sa tyvärr min vänstra arm ifrån. Jag hade gärna velat dra ut resten men men...

Har ju haft ont i den låååång tid men jag trodde att det började ge med sig nu för den senaste veckan har jag knappt känt av det. Nu är allt relativt och jag är ganska så smärttålig så smärttröskeln är ganska hög hos mig och sen är jag en sån där som biter ihop trots att det gör ont. Men inte igår för igår började det göra ont i en punkt i armbågen och det gör sablans ont om man gör ”fel” rörelse. Vet inte om det är s. k musarm men borde jag då inte ha det i högerarmen eftersom jag är högerhänt och använder den mest?

Nåja, det ger väl med sig någon gång och som tur är så känner jag ingenting vid ridningen   


Det var lite kul att se Oskar gå ut i hagen, först gick han på som vanligt och sen efter ett par meter så stannade han till och såg ut att fundera på vad som kändes så annorlunda mot förut och sen satte han av i trav mot de andra   

Ovido - Quiz & Flashcards