RochOs

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av rochos - 18 maj 2012 17:23

När man håller igång så har man heller inte tid att känna efter om man känner sig lite vissen och så blev det idag.

Började med att tömköra Rulle fram och tillbaka till Wallander och sen tog vi ett par varv på ridbana också för det det var riktigt roligt att tömköra Rulle idag.

Sen blev det mer mockning i hagen och nu är ängen också klar. Det som nu är kvar, är lite på framsidan av hagen och sen är den redo för vinter vilket förhoppningsvis lär dröja länge.

Oskar orkade jag inte med idag så honom tar jag i morgon. Har ett litet projekt som jag ska göra i bantarhagen i morgon o och om det blir som jag har tänkt mig så får Rulle och Oskar lite vindskydd i form av en liten dunge. Som det är nu så är det bara öppet men kuperat.


Lite bilder på hagkompisarna som jag tog här om dagen.


 

 


 

Av rochos - 18 maj 2012 09:49

Usch nu känner jag mig så där vissen igen som jag gjorde här om dagen. Igår kände jag mig ganska så ok men sen är jag en sån där person som har svårt att ta det lugnt när man inte är helt på topp. Det är som jag måste göra en massa saker för att inte känna mig sjuk, dvs mer kroppsligt arbete än att sitta knappa på jobbdatorn för då "hinner" man ju känna hur man egentligen mår. Det måste vara den har konstiga våren, man vet ju för fasen inte vad man ska ta på sig när man går ut, varm jacka eller ingen jacka alls..

Nåja, ska väl komma iväg med Rulle på en promenad (läs tömköra) och säkert blir det något med Oskar också.. och kanske även mocka lite i vinterhagen. Vi får se, jag måste väl lära mig att lyssna lite på vad min kropp också säger. Inte bara ignorera den för jämnan

Ovido - Quiz & Flashcards