RochOs

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av rochos - 12 maj 2012 16:04

Lördagens vädret fortsätter med regn och efter åskan så blev det lite kyligare igen, som man är van vid. Hann liksom inte vänja mig med värmen vi hade i veckan. Jag bylsade på mig kläder som jag brukar göra när det är lite småkyligt och nu när man tror att det ska vara varmt så är det inte längre, ja ja det ger väl sig någon gång. Så ni hajjar nog att jag inte har ridit idag heller, så nu är det prick en vecka sen jag red sist. I morgon ska det vara hyfsat väder så jag hoppas att jag själv är då i hyfsat form för ikväll ska vi på sista ” Halv 8 middagen” och ett vinnande par ska koras.


Rulle och Oskar flyttades till sommarhagen i morse och Oskar blev så glad över det att han drog iväg bakutsparkar och bocksprång. Rulle, han fjantar sig inte i onödan inte, utan han gick efter med värdiga steg.


 


Ovido - Quiz & Flashcards