RochOs

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av rochos - 8 maj 2012 22:04

Hur länge sen var jag på det? Lääänge sen, typ andra delen av ”Sagan om ringen”.

Idag kom jag iväg tillsammans med Barbro och vi såg ”Älska mig igen”. Bra film tyckte jag. Det är en romantisk drama film om ett par där tjejen hamnar i koma efter bilolycka och när hon vaknar upp igen så minns hon inget av den tiden de har haft tillsammans. Filmen är visst baserad på en verklig händelse.

Det var lite ensamt till en början i salongen men vi fick sällskap av 3 personer till.. men hur många går liksom på bio en tisdag kväll kl. 16.30? inte många visar det sig   


 

Av rochos - 8 maj 2012 09:30

Oskar är ju numer en barfota kille och det går nog så där måste jag nog säga. Han ömmar lite nu när han går på grus men om ett par dagar ska de ju flyttas över till sommarhagen och där är det bara en massa gräs och då hoppas jag att det ska gå bra. Om det nu inte funkar så ska han självklart få på sig skor igen.


 

Ovido - Quiz & Flashcards