RochOs

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av rochos - 17 januari 2013 22:05

Ja inte vet jag vad O har för planer men det verkar som Svansjön finns med i dem.

Tog ett kortare pass med honom på vallen och han tuffade på som om han hade eld i baken så det blev en hel del skritt-halt skritt för att sen bli trav-skritt-trav. I skritten var han häst men i traven förvandlades han till en svan, tror han...

Precis när jag var på väg att ge upp så började han äntligen söka sig nedåt. Mycket beröm och klapp på halsen och vi nöjde oss där. Skrittade bort till ridbanan för att låta honom skritta av sig och då fick han passa på att göra lite volter.


 

Yrvaken kille i morse


 

Bara en föraning om vad som komma skall.....


Sen var det R's tur, vi red bort till Espestavägen som äntligen har fått vinterväglag igen. Han kändes skum bortåt så vi vände efter halva vägen för jag blev orolig att nåt är på gång. Men inte vet jag, när vi vände hemåt så hände något och plötsligt red jag en helt "annan" häst utan att vara skum på något sätt.. Ja jag blir inte klok på honom..

Ovido - Quiz & Flashcards