RochOs

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av rochos - 18 augusti 2011 20:03

Idag har det varit lite full rulle. Marcus och jag har varit till arbetsförmedligen men de hade ingen personal där idag, tydligen indragningar lite här och var. Han får åka dit i morgon i stället då personal skulle finnas på plats.

Sen for vi till Uppsala, både Marcus och jag köpte skor till hösten. For förbi Hööks och lämnade tillbaka padden och köpte mig en vinterjacka istället! Förra året hann jag inte köpa någon, de hann ta slut innan jag kom till skott. Eg. så borde jag väl vänta eftersom det har rullat lite pengar den här månaden men jag får hålla igen dem nästkommande månaderna istället    


Med R blev den skrittrunda som vanligt, var inte alls sugen på det men faktiskt så var det skönt att komma ut för det var en underbar kväll. Det blev skrotrundan fast åt "fel" håll. Tanken var att rida Espestavägen fram och tillbaka men när vi kom bort till Myrvallen och gamla stigen som kommer från skrotenhållet så svängde Rulle in där självmant så han fick som han ville.


Emelie lånade O och för honom blev det rundan över bron och i alla gångarter och självklart så hade det gått bra   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards