RochOs

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av rochos - 21 augusti 2011 19:07

Över bron med R som kändes seg idag. Ångrade att jag inte tog med spöet men vi tog oss runt till slut.


Oskar tömkörde jag idag, blev ett pass på nästan 50 min. Vet inte hur många gånger jag har sagt det men han är verkligen rolig att tömköra!

Började med öppnor och skänkelvikningar och jag tyckte att han trampade bättre med högerbak nu. Sen fick han trava på men mindre volt och fokus låg på att inte glömma bort bakkärran så det blev många stopp och starter men han var jätteduktig.

Efter det gick ut på spåret igen för att göra mera öppnor och då blev det lite tilt hos honom så han började fakstiskt trampa på stället!!  Det var när jag bad honom gå fram på spåret men någonstans i hjärna brann det så han gick inte fram utan började trampa på stället som om jag höll in honom, vilket jag inte gjorde   

Men det såg rätt maffigt ut!


I morgon är det första arbetsdagen efter nästan 5 veckors semester. Och det börjar bra för på onsdag måste jag ta ledig ett par timmar och sen på fredag behöver jag vara ledig hela dagen.. lite mjukstart men det vet dem på jobbet inget om än ....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards