RochOs

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av rochos - 30 augusti 2011 19:18

Ska en eller några personer förstöra för flera?

Nu är det total ridförbud på ett ställe där man har gett lov till att rida om man följer de regler och rutiner som har givits. Men det är klart, är det någon som rider olovandes så vet denne självklart inte om reglerna eftersom denne har kanske inte tagit reda på vad som gäller. Det är inte första gången det blir ridförbud pga personer som struntar i vad som gäller.

Så hur som haver, så är det bara att lägga ner idéen med att köra     Hade verkligen sett fram emot det.

   

Nåja nog om detta för det finns inget att göra åt det längre  och spar pengar gör jag också, nåt positivt förstås utav det tråkiga.


Skrittpromenaderna fortsätter med R, han känns pigg och glad och kommer när jag ropar efter honom i hagen.. ..

Haha .. nu låtsas jag självklart att det är mig han vill träffa och gå en promenad med än att det är maten/medicinen han vill ha.


Oskar blev motionerad av Jessica och det har tydligen gått bra. Även han kommer faktiskt när jag ropar efter honom i hagen.. mycket trevligt.

I morgon är det dax för att bli behandlad av Lina igen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards