RochOs

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av rochos - 28 augusti 2011 22:01

Är så himla sugen på att testa köra R. Har en billig rockard på gång, eg. så tillåter inte ekonomin alls ett sånt köp men om allt stämmer som säljaren säger så är jag dum som inte slår till!

Sen ska man ju ha sele också.. annars så kommer man inte speciellt långt   

Har jag nu tur, för det ska man väl ändå vara dax för det, så är Steffes jobbarkompis bekant med ett travstall och han skulle höra sig för där vid tillfälle om det har något att sälja för en billig peng.

Av rochos - 28 augusti 2011 13:46

Nyss hemkommen från en härlig ridtur på Oskar eftersom Rulle bara får bara skrittas för hand nu.

Red ut med Emelie och vi red bort mot Espesta, mycket trav blev det för jag fegade ur med galoppen. Han kändes spänd och det blåste rätt mycket och sen var det länge sedan han var på andra sidan vägen.

Oskar travade på duktigt men tyvärr med huvudet uppe bland molnen. Fick honom att jobba ett par korta ögonblick så man får väl vara glad för det lilla  

Plockade bort 3 äckliga fästingar och en jäklas massa styngflugeägg. När ska de sluta härja??


R tog jag jag ut på en 20 min. promenad och ska göra en till senare idag. Vi skulle eg. åkt och firat bror min men de har gått och blivit magsjuka så av naturliga skäl så blir det inget firande idag.


 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards