RochOs

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av rochos - 4 augusti 2012 23:35

När texten är lite skum som nu inlägget tidigare idag, så beror det på att jag har skrivit genom bloggappen. Sen att jag har lite bråttom och det blir felstavningar händer också (lite för ofta), tänker fortare än vad jag skriver och då blir det fel. Ibland går jag in och rättar mina fel men den senaste tiden har jag inte orkat.. ni fattar nog ändå vad jag har skrivit   

Nu är det natti natti ...

Av rochos - 4 augusti 2012 17:00

Idag fick jag besök av Monika, jättekul. Vi tog en härlig fika i gräset utanför stallet.
Lite senare red jag Rulle och tog Oskar på släp. Samma runda som senast och idag var Rulle på ett mycket bättre humör :-) kanske för att vi slapp bromsen och inte var det mycket flugor heller. Just står båda inne och pustar ut. Ska snart ner och släppa ut men först ska jag tvätta Rulles svans. Han har börjat klia den lite smått.

Av rochos - 4 augusti 2012 08:49

Så firade vi alltså Matthias som fyllde myndig. Gjorde i ordning 2 smörgåstårtor som blev kalasgoda, vilket de alltid iof blir   . Cheesecaken fick beröm men, .... själva botten som var som kladdkaka fastnade i formen så det var lite bökigt att få fina bitar men den var verkligen jättegod!

Igår så när jag kollade på SMHI sida så skulle det bli sol och när jag gick upp i morse så tog jag på mig shorts och linne för jag trodde att det skulle vara lika varmt som idag.. men tji fick jag. Visserligen skiner solen men det är inga varma vindar direkt. Jag som planerade att sitta i solstol vid polen och läsa klart deckaren av Harlan Cobens För evigt dömt, rekomenderas att läsas om man gillar deckare.

Ovido - Quiz & Flashcards