RochOs

Alla inlägg under november 2011

Av rochos - 1 november 2011 19:53

Vet inte vart en del av texten som skulle ha varit med igår dagens inlägg tog vägen men här kommer den nu. Inte var att det var så mycket mer än att jag tog ut Rulle för det dagliga skrittandet och igår fick han skritta på i ett friskt tempo.

Svettig blev han så han fick stå och svettas av ett tag innan han åkte ut igen tillsammans med Oskar så fick stå inne en stund.


Idag på lunchen red jag ut med Oskar och han fick jobba med övergångar igen och han jobbade på lika duktigt som senast och Rulle red jag ut efter jobbet och även han fick jobba med övergångar men också med tempoväxlingar i skritt. Lite tjurig blev han på slutet och tyckte väl att nu måste väl jag ge mig   


Efter kvällsmaten så åkte båda ut igen.

Inte klokt vad varmt det är så här i november men för säkerhets skulle så åker täcket på för natten och sen tar jag av den till dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards