RochOs

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av rochos - 1 mars 2012 17:53

Idag var jag till kiropraktor för 3e gången och nu börjar jag märka att jag är mera rörlig i nacken. Har inte kunnat titta åt vänster lika mycket som till höger. Har 2 gånger kvar att gå sen ska jag väl vara lite fit for fight   


Tog ut Oskar på var vanliga skrittrunda bort till Wallander, tänkte att jag ska börja smyga på med mer tid allt eftersom och någon gång här fram över hoppas jag få sällskap så man rida över vägen och se hur han reagerar på trafiken. Upplever honom lite mer bakskygg än förut men det kan kanske bero på att han inte är så aktiverad. Så det är inget jag tänker göra själv.


Rulle började jag med att värma upp på vallen med lite trav och galopp. Det är lite isigt här och var fortfarande så man får ta det lite lugnt. Sen in i en nysladdad ridbana. Rulle gick så himla bra idag, gjorde inget avancerat, stor 8 volt och bågar var allt vi gav oss in på idag och det i nedsutten trav och han var så gudomlig att rida idag   . Det är dem här ögonblicken man ska ha i minnet när det sen inte går alls som man vill   . Red inte så länge eftersom han kommer att få röra på sig mer eller mindre varje dag den här veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards