RochOs

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av rochos - 9 mars 2012 14:37

Usch vilken huvudvärk jag har idag, så idag kommer det säkerligen inte bli någon ridning alls,  och inte i morgon heller. Då är det tappskokurs vilket jag ser fram emot.

På söndag kanske jag hinner med en häst, det ska bli shopping inför nästa lördag då vi ska ha Halv 8 middag hos oss. Då ska mina matlagningskunskaper "granskas" haha.... Nå'rå det ska bli jättekul!

Håller redan på att förbereda inför middagen, något som jag brukar vara urusel på. Brukar kunna glömma det mesta FAST jag skriver "kom ihåg lappar". Då har jag glömt att skriva upp det som har glömts på själva lappen... eller så har jag glömt lappen hemma och försöker komma ihåg vad som ska handlas ändå... Brukar inte funka så där jättebra.. haha


Så här kommer menyn att se ut:

Förrätt - En supergod Räkcocktail

Varmrätt - Parmalindad oxfile med balsamvinägersås

Efterrätt - Drömgod parfait med hallonsås


Ovido - Quiz & Flashcards