RochOs

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av rochos - 6 oktober 2011 17:10

Och som vanligt när det är marknad så är det antingen skitväder eller iskallt. Idag är det skitväder liksom förra året. Hade tänkt att åka dit och köpa mig en påse hallonkolor men har överlåtit det till mellansonen istället.

Och (många och idag..) så tänker jag heller inte rida i det här vädret och hästarna åker nog in ikväll igen och vilar sig från blåsten.

Igår kväll så la jag inte hösilaget i häckarna utan knatade bort en bit den vanliga hagen så att säga och la tussar lite här och där. Tror ni de fattade det i morse?   

De älgade bort till den hagdel där häckarna ligger men dit in kom de inte eftersom jag hade stängt för där och de såg nu lite ut så här   .. What..., ingen hösilage idag?? De var in i ligghallen och checkade av den ifall jag hade gömt där inne och sen häckade de vid grinden. Vet inte hur länge till de stod där efter att jag hade gått upp för att göra mig ordning till jobbet. Men högarna var i alla fall borta när jag kom hem.

Ska bli lite kul och se hur de gör i morgon bitti. Tror att jag gör lite högar ikväll med.... lite bara för att.. haha.

Ovido - Quiz & Flashcards