RochOs

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av rochos - 28 oktober 2011 18:07

Igår var bloggen trög, tog typ 100 år att logga in så jag gav upp med att uppdatera.

Men jag var ute med Rulle en sväng, red mot Espesta i mörkret och halvdimman. Mötte en farbror med rullator på vägen hem och Rulle tyckte att han var superläskig tills han såg var det var för en figur. Men i alla fall, den här farbror'n han tyckte att jag var modig som red ut i mörkret   

Rulle var i alla fall pigg och knatade på som attans, både bortåt och hemåt så jag ser det som ett tecken att knäna måste bara vara friska nu.

Oskar fick "vila" och faktiskt så får båda slippa mig idag. Känner mig väldigt fredagstrött. Har varit trött länge nu, undrar om det är hösttrötthet, finns det något som heter så?

Ska snart ner och fixa kvällskrammmel och lägga ut hö och jag tror att de båda åker in i kväll igen.. Vi får se.


Michael och Steffe har åkt till Järvsö för att bygga upp förstugan och de kommer inte hem förrän på söndag. Eklunds ska iväg de med och syrran ville att jag skulle upp jag med. Men jag har ju hästarna att tänka på och jag vågar bara inte lämna dem så "länge" utan tillsyn. Tänk om det händer något och så är det ingen som ser det förrän på söndag.. nej huvaligen.


Ovido - Quiz & Flashcards