RochOs

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av rochos - 17 oktober 2011 20:11

Dåligt uppdaterat jag vet men min energi tog slut i fredags.. Det är så motigt och tungt just nu med allt runt omkring mig och snart, helst igår så måste det bara börja vända. Känns som att jag ska lägga ner helt allt vad det innebär med djur just nu.. 2 sjuka hästar och en katt mindre.

Oskar och Rulle mår bra men har inte riktigt orkat/hunnit att promenera med dem som veterinären ordinerade, minst 30 minuter varje dag från och med i torsdags och det i 8 dagar, har bara promenixat 2 gånger med dem. En gång i lördags och nu ikväll.. i mörkret. Var lite schalur på om hur det skulle vara att gå med båda i mörkret eftersom jag själv inte kan se ev. faror som kan hoppa på 2 hästar..... Men det gick hur bra som helst!


Tyvärr så har vi inte kvar Fizen hos oss längre, han har blivit påkörd. Vet vad jag har gjort för att inte kunna behålla mina katter i livet. Är det någon slags förbannelse över röda katter nu för tiden?? För många år sedan så hade jag en knallröd bamsekatt, Charlie. Han är nog den rödaste katt jag någonsin har sett. Han blev ca 14 år innan vi fick ta bort honom pga att hans njurar inte längre fungerade som de skulle.


Ovido - Quiz & Flashcards