RochOs

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av rochos - 7 oktober 2011 11:19

Inget vidare väder idag heller.. eller jo, bättre än igår. Det regnar i alla fall inte men det blåser, nästan mössvarning på vindarna.
Det blev som jag trodde i morse vid utsläppet, Oskar och Rulle vimsade som yra höns efter hösilage. De kan väl inte förstå vad jag håller på med. Medans jag mockade så gick de till slut bort till platsen jag hade lagt hösilaget igår men elaka jag hade gått en bit längre bort och de såg inte det utan kom tillbaka till grinden för att tala om för mig att det här är inte ok   .

När jag gick ut en sväng på förmiddagen så hade de i alla fall ätit upp det mesta.. Men de har missat ett par högar eller så är de mätta för stunden och spar...


Får se om jag hittar på något med hästarna idag. Oskar borde aktiveras i alla fall men det blir senare mot em/kväll i så fall.


Ovido - Quiz & Flashcards