RochOs

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av rochos - 22 oktober 2011 17:52

Jag har en liten idé hur jag ska kunna använda mig av stora höhäcken, så idag har jag införskaffat lite material. I morgon blir det till att leka uppfinnare och klia sig i skallen och klura lite igen.

Tog en skrittrunda på Rulle och vad härligt det var att sitta på hans rygg igen och varmt var det, 14 grader! Innan vi kom i väg så fick jag borsta av en ganska så lerig Rulle. Han hade passat på att rulla sig ordentligt och riktigt gno in leran överallt när han fick gå utan täcke, skithäst   

Oskar hade jag med som handhäst och som vanligt så gick det ju bra.

Av rochos - 22 oktober 2011 09:49

Vad den här lördagen kan erbjuda. Halva familjen har åkt till Finland för att orientera i de finska skogarna så Matthias och jag är ensamma hemma och då blir jag per atuomatik även kattvakt åt Eklunds katter eftersom där springer alla i familjen. Var och bokstavligen slängde ut dem idag, ingen av dem var speciellt sugen på att gå ut. Men då blir det säkert inga problem att få in dem ikväll   


Funderar på att åka och handla och sen rida Rulle i hela 30 min skritt rakt fram.. så inspirerande. Oskar får hänga med som handhäst. Om Carro kommer på måndag så tänkte jag då får det bli den första uppsuttna skritturen för hans del.

Ovido - Quiz & Flashcards