RochOs

Alla inlägg den 17 april 2012

Av rochos - 17 april 2012 20:31

Förra våren slet Rulle sönder sitt tunna Hööks täcke från manken och halva ryggen. Täcket var nästan delad mitt itu. Händig som man är så sydde jag ihop den och den har faktiskt hållt tätt fast det gick sönder som det gick. Idag hittade jag Rulle så här.. Tror inte att jag orkar att vara så händig igen...


 

Marcus hittade honom så här i hagen på dagen fast då dinglade ett av maggjorden också. Han fäste den igen. Förmodligen hade maggjorden gått upp och han har trampat på den.. Och det är helt och hållet Marcus fel. Han hjälpte mig att släppa ut i morse för när jag skulle släppa ut dem innan jag åkte iväg till jobbet så sov Rulle så gott så jag hade inte hjärta att slita upp honom.

Men inte är jag arg på Marcus.. nu "måste" jag ju köpa nytt....   

Fast egentligen så vill jag inte det.. det kommer att rulla pengar ändå med equiterapeut som kommer nästa fredag, veterinären på måndag och sen skoning i början av maj.... Det var den lönen det...


Ovido - Quiz & Flashcards