RochOs

Alla inlägg den 3 september 2011

Av rochos - 3 september 2011 13:37

Började med att rida Oskar, en tur i skogen och avslutade på stubben vid Gravkullen.

Inte lika snubblig idag som han brukar och inte blev han rädd för svampplockare så som Rulle ibland kan bli   

Det verkade som Oskar tycka att det hörde till vanligheterna att folk kryper omkring i skogen.

När skogrundan var avklarade så travade vi lite på stubben gick bra, blev lite pigg men lyssnade på förhållningarna jättebra. Huvudet var väl inte där jag hade önskat mig men ett par gånger fick jag till det.


Tog dagliga skrittpromenaden med Rulle uppsuttet idag, barbacka. Kändes fräsch men så har jag ju heller inte märkt något särskilt i skritten utom den sista veckan, då började han ta något kortare steg med höger bak.


Idag flyttar tyvärr Rune till ett annat stall, tråkigt tycker jag men jag önskar Anki och Emelie lycka till med flytten, att Rune nu kommer att trivas den här gången.

Ovido - Quiz & Flashcards