RochOs

Alla inlägg den 4 september 2011

Av rochos - 4 september 2011 12:33

jag har eller rättare sagt 2 fantastiska hästar så klart. Men Oskar förvånar mig hela tiden. Idag red vi över bron och tänkte ta grusvägen fram och tillbaka men när jag kom fram till där vägen delar sig så bestämde jag mig för att fortsätta bort till Ista skogen. Så det blev hans och min första ensamma långritt och ensam på vägen ritt.. iof en kort bit men i alla fall. Inga bilar kom men jag tycker att det är en bra väg att börja med och se hur trafiksäker han eg. är och speciellt när man är ensam ute.

Han skötte sig kanon, det blev alla gångarter och han t o m traskade igenom vattenpölar utan att blinka.. nåja en var visst farlig. Det enda var väl att han hade dålig koll på fötterna sina.


Rulle får en vilodag idag. Ska fixa lite i hagen och stallet istället för idag flyttade isisarna också.. Tomt blev det.

Tyvärr så kom L och sabbade min dag. Vet inte vad jag ska göra för att han ska tycka att jag gör någonting bra också.

Ovido - Quiz & Flashcards