RochOs

Alla inlägg den 14 september 2011

Av rochos - 14 september 2011 21:08

Blev ingen skrittrunda med Rulle idag heller. När jag tänkte ge mig iväg så såg jag ett kolsvart stort moln som ev. siktade på att släppa en skur över oss. Kände inte för att bli blöt alls så Rulle åkte in boxen och jag hämtade bilen istället och  tog fram transporten. Hämtade Oskars krubba med mat, hämtade Oskar och direkt från hagen så tog jag in honom in släpet med krubban som muta. Hade förberett mig på att det skulle ta lång tid att få in honom..

Och vet ni vad, han följde med hela vägen in väldigt försiktigt men utan att tveka!

Nu var han säkert hungrig och ville ha mat..  Han stod inne hela tiden och åt utan att backa en endaste gång. När han var klar så stod ändå kvar. Jag fick börja backa ut honom   


    

Ovido - Quiz & Flashcards