RochOs

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av rochos - 10 januari 2012 18:31

Är vansinnigt trött idag så någon ridning orkar jag bara inte med idag. Ska snart pallra mig ner till stallet och ta in pojkarna. För i natt ska de faktiskt få sova inne. Det var nu ett tag sen de gjorde det men så har ju vädret äntligen varit bra ett tag även om det har varit kallt men kyla gör ju absolut ingenting. Det är då vind kombinerat med ruskväder som inte är så kul för hästarna. Men i natt ska det komma lite regn, inga mängder men det kan nog vara lite skönt att få komma in och vila lite..


Det blev ingen ridning igår heller för jag åkte bort på kvällen in till stan med en granne. Har genom henne fått lov till ytterligare marker där jag får rida, så nu har jag fler ställen där jag kan träna i lite mer tempo, underbart!

Ovido - Quiz & Flashcards