RochOs

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av rochos - 16 januari 2012 20:42

Kom iväg på min planerade skrittur med Rulle och skrittade på som om han hade haft eld i baken, jädrar i mig vad det gick undan! På vägen hem så blev det faktiskt lite trav och även en kort galopp för underlaget var helt suverän. Men jag blir inte klok på honom i traven igen, ingen hälta. Upplevde att han ville vara lång och låg hela tiden. Kände på bena innan ridturen och efter och det är som det ska. I skritten kändes det absolut inget och med det tempot han höll, så borde det inte vara något.

Antingen är han fortfarande sulöm men hur länge kan de vara det? Eller så är det knäledsinflammation på g igen eller nåt annat... Eller inget alls för jag inbillar mig bara. I morgon blir det vila och på onsdag ska jag göra ett longerprov och se hur han ser ut på volt.


Ovido - Quiz & Flashcards