RochOs

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av rochos - 15 januari 2012 16:01

Idag var jag jättesugen på att få komma ut i skogen med Rulle och iväg kom vi. Började i skogen för att sen avsluta på vallen där jag hade tänkt att bara jogga honom lite eftersom vi inte har ridit värst mycket den gångna veckan. Han kändes lite ojäm till en början så jag vågade inte trava mer än ett par steg så vi skrittade hemåt. Provade sen att trava på grusvägen och då kände jag inget, var lite rädd först att han antingen fortfarande var lite sulöm eller om hans gamla skada hade gått upp. Men som tur var så var det inget (hoppas jag).

I morgon är min plan att skritta Espestavägen tur och retur och jobba igenom honom i skritten men det beror på väder och vind..

Har varit lite dåligt med bilder den senaste tiden så här kommer ett par dagsfärska...

Rulle


 Oskar

   

och sen så klart Zorro som hänger med på lugna ridturer..


 

Ovido - Quiz & Flashcards